FOLLOW DASHBOARD
Dinie

  • Pengorbanan.
  • Mafi Qalbi Ghairullah.
  • Melaka : Happy and tired . :)
  • bye.
  • They Know Me right :B
  • i'm bored. ubah ubah topik , hobby now.
  • No Title.
  • TvT kenapa ? and Selamat Hari Raya Qurban :*

  • im back? lewls.
    Khamis, 7 Januari 2016 • 7.1.16 • 0 comments
    assalamualaikum *toktok*
    haaaaaaaaaaaaaaai blurp blurp.
    tak sangka dah 3 tahun tinggal blog ni bersepah barai dan sebagainya.
    hahaha sorry bz ada life kat luar. kahkah
    sekarang je takda life sikit. huhu

    for the first time im back here because i have nothing to do instead of baca buku dan mengacau orang di wasap juga sibuk di twitter hahahah (( kata takda life dur? -_-''))
    like srsly boringggg gila wei cuti kalini. rasa kalau aku laki (kalau la) dan berjanggut semua siap ada sarang tebuan kat pipi ni. sumpah nak bayangkan dia punya 'bapak bosan wei'

    Tak kerja ke dur?

    hoiiii siapa je taknak kerja wei, bagitau aku?! nak sesangat ya Allah ;( tapi my mom tak bagi hahaha takpelah duk jela rumah ade gak benda nak buat seperti kira semut berjalan di dinding contohnya.

    oh ya how exam dur?

    ya Allah apa apa yang akan aku dapat lepas ni , alhamdulillah redha ajelah aku taknak fikir ((tapi still fikir)) ((haha apakah dur ni)) aku takleh kata apa wei, dak dak batch belakang please la takyah banding kau punya spm ke apa ngan spm kami. oh please weh lain gila. please la its fuhh masya Allah . tu je mampu kabo. but ya , i really hope its really fine. just please let my parent happy dgn result aku n batch 98. amin.

    hah bila takde keje baru nak usha blog. pehal?
    kahkah bagai kacang lupakan kulit, hahaha cuma aku manusia aje. wei takdelah, aku x penah lupa aku ada blog, but aku selalu lepak pun kat tumblr wei. sorry k. aku usha sebab nak baca kenangan n apa yg aku type lelepas . hmm banyak aku delete sebab gambar pun dah x mo keluar. link hilang dan sebagainya. bila baca rasa sedih. rupanya aku dah jalani life aku dan masalah yg hampir sama tiap tahun. i was like


    "omg omg wehhh apehal macam terpanah balik niii"

    haha centulah.

    rasa rindu pun ada. srs rindu nak sekolah balik.
    rindu nak jumpa cikgu n member.ehhh kalau kau rasa zaman sekolah kau tak best tu kau punya pasal ah. zaman sekolah aku best gila wehhhh hahahaha saja nak bagi jeles.

    bila tb balik ni hahahaha baru perasaan aku ni dah x cabi macam dulu (yekyek je tahtah lagi cabi)

    hahaha so for today i just nak say hiiiii guys im back. will post something yg lebih bermanfaat or something yang boleh dikongsikan bersama atau pendapat aku utk beberapa situasi yg aku nampak or yg aku alami.

    so again, welcome to my blog guys. hehe genight its late enough. im lack of sleep (acahacah) hehe ok tata.





    PAST