FOLLOW DASHBOARD
Dinie

  • i'm bored. ubah ubah topik , hobby now.
  • No Title.
  • TvT kenapa ? and Selamat Hari Raya Qurban :*

  • They Know Me right :B
    Sabtu, 8 Disember 2012 • 8.12.12 • 2 comments
     Assalamualaikum :B

    Welcome :B harini aku nak cerita pasal kawan , heeeeeeeee :)
    lihat gambar diatas , Ini lah geng aku 6Cengal 2010 ;)
    Tengah tahun aritu buat reunion, so kami pun berjumpa :') , rindu sangat macam macam cerita , sedih , gembira , haha , tahun depan depa kata nak buat lagi -.-' nak buat super dooper katanya -.- aiseh men , banyak gila duit -.- haha :* By the way imissthem :* Iesyaa , Fatin , And  my little twin Eppah :*


    This , i with my boyfriend :B , who ? Muntazar Zaim :* I love him , dia amat memahami ;) sayang dia sesangat :*
    CALON CALON YANG MEMAHAMI SAYA

     With Hanizah Niza Makaroni TOMYAM ? eh ? hahaha :p joke nizah joke .
    She's beautiful than me . *cedih* however :') I Sayang dia sangat :B patrick and spongebob takkan TERPISAH :D
     With My Beloved Teacher , Ana :p , Aqilah cokcok :p 
    Oh Saya rindu mereka :( 

     Testing testing testing xB , saja pakai dinesh punyaaa , teringin bhai ~

    walaupun sekejap tapi bermakna .
    Hiks apa yang hakim buat sebenarnya ? Lols.
     Shahirah , Ain , Ana :p hikhik
     Aqilah sama ibu tirinya , Aina x) lol Joke bebeh :B
     Aku dan SARAAAAAAA :* sayangnya dia :*
     Arif , Bro yang baik :p Dia banyak kongsi macam2 dengan aku :D kita geng takkan

    terpisah kan? x)
     Ana , Nabila , dan dan dan belakang sekali x) AYAMMMMM :* sayang kau yam :( rindu kau !
     This 2 boys Alsoo ;) , Hakim and Dinesh :p 
    dua dua baik :)

    dan yang paling,most,important penting dan MEMAHAMI AKU ialahhh :*
     MY BLEKBERY . hihi :')

    sayang hang .

    sebenarnya Allah yg memahami aku ;") thanks Allah . I Love Allah Forever :') Goodnight.


    PASTFUTURE