FOLLOW DASHBOARD
Dinie


TvT kenapa ? and Selamat Hari Raya Qurban :*
Isnin, 22 Oktober 2012 • 22.10.12 • 0 comments








One Directioners Forever - Foto | Facebook


Assalamualaikum :'>
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , sedihnyaaaaaaa :c . Aku pegi delete semua post -.-^ what the kind aku buat ni ? T^T . ah , bagus jugak , sebab semua post duludulu hanyalah kenangan belaka :* eceh. now kita berada di dunia yang nyata , duludulu punya post hanya sejarah . Tapi tak bermakna sejarah takkan berulang kan ? Kay, tak faham dah :* .Harini , 22|9|12 kat sekolah dapat buku form 3 , huaaaaaaa awat berat sangat -_-v .Buku Mathematic , mak aih kenapa form 2 nipis² je? kenapa form 3 dua kali tebalnya ? -_- aku tengok semakin gemuk buku buku ni :C . semakin gemuk semakin MALASnya nak baca :'> .haha .

Crush ? -_- takdatakda aku takda crush . jangan tanya lagi.ceh.
Semakin hari semakin dekat pulak nak pmr , dekat pulak nak pegi sesi pagi , dekat pulak nak jadi form 3 . Eeee tak sukanya sekolah pagi :( .  TaksukaTaksuka !

btw, Alhamdulillah Markah Final Exam tidak mengecewakan ;*

forgive the grammar, focus on the meaning ^^
-------------------------------------- End My Story in School---------------------------------------------

0790c9b8191611e2837022000a1fa4bb_6_large

Now nak cerita pasal haji (: , sekarang musim haji kan (: dan tak lama lagi kita akan menyambut Aidil Adha  Eid  (: Tak sabarnya , tapi -_-v aku tersangat kesian kat lembu lembu yang aku tengok kat masjid di pagi raya , petang tu mereka dah takde dah TT.TT sob sob . Kalau kesian kat lembu tu kita tak boleh makan .
Aku pun tak tahu kenapa :/ . Sebab tu kalau ayah aku ajak pegi tengok lembu kena sembelih aku better duduk rumah . lebih selamat . Takut aku pulak terover , lembu yang nak sembelih , aku yang nangis . haha -_-v okay , nampak gambar tu ? :* This place i want to go before i die . SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA EVERYONE :* .


Facebook 


Բashiση є³ ღ 

 Tumblr_mbscb7mtg91r6h3juo1_500_large

 Tumblr_mc3kp6ys8p1rn0oofo1_500_large


FUTURE