FOLLOW DASHBOARD
Dinie

  • TvT kenapa ? and Selamat Hari Raya Qurban :*

  • No Title.
    Rabu, 24 Oktober 2012 • 24.10.12 • 0 comments
    Lovely stalker , With the bless of Allah , 
    Assalamualaikum everyone :')

    Aku suka cara kau ,ntah kenapa , aku rasa bahagia , ntah kenapa , aku rasa satu hari nanti aku akan dapat kau untuk selamanya :') .


    islam, muslim, pray    

    lupakan ayat diatas  :* tengok gambar atas ni :) yeah , i feel the same to :*


    taknak type pasal cintan cintun , saya tak rasa semua tu , saya takut sebenarnya nak rasa semua tu , saya takut jatuh hati , saya takut sakit hati , saya takut kehilangan dia . stop stop . 

    Oh Allah , please help me to move on in life :') . I really need you , every year , every month , every week , everyday , every hour , every minutes ,every second i STILL breath :') . 

    that all . bye . Ma'assalamah :*



    PASTFUTURE