FOLLOW DASHBOARD
Dinie

  • They Know Me right :B
  • i'm bored. ubah ubah topik , hobby now.
  • No Title.
  • TvT kenapa ? and Selamat Hari Raya Qurban :*

  • bye.
    Sabtu, 4 Mei 2013 • 4.5.13 • 1 comments




    Assalamualaikum . hai.

     friend? 
    Large

    friend ? yes tengok tiga perkataan yang terakhir END. rite? setiap pertemuan ada perpisahan . walaupun perit , walaupun sekejap , dan walaupun selamanya , ia tetap perpisahan , tak kira faktor , pindah , terpaksa , bersebab , dan last sekali.................... meninggal.
    Tumblr_ml9d7562bi1r0i9t4o1_500_large
    tapi kali ni aku terasa sangat . ntah lah . aku rasa friend aku ni dah end betul betul. bukan sebab faktor di atas, tapi ntah lah , faktor lupa kawan atau memang sengaja lupa kot? tak heranlah ...... manusia semua ada salah. tak sempurna tapi kau boleh baiki. mungkin aku ni annoyed sangat sampai kau dah tak nak kawan dengan aku. mungkin tak setaraf?wait. setaraf? ahh pentipu gila kan.mungkin disebabkan kau ada kawan yang tak suka aku then dia pun telah 'meracun' kau sekali. opps. biarlah. semoga kau mendapat kawan yang baru, sehati sejiwa , sehidup semati sekubur dengan kau. terima kasih tinggalkan aku kawan. dan buat aku blur dan masih tak mengerti apa yang terjadi sebenarnya.

    Penfitnah.

    okay.ni pun jenis tak tau diri gamaknya.dah banyak pahala kot sampai nak tambah dosa. pass is pass. but when you hurt someone , of the nonsense story that you make, and when you know how hurt this heart feel.  mesti kau menangis . aku pun tak faham apa motif kau menfitnah berbagai ni.eloklah perangai tu? buatlah lagi.padahal kau tahu "menfitnah lagi teruk dari membunuh" kerana lidah itu mampu membunuh bahkan mematikan hati orang lain. sangat bahaya. aku pun malas nak comment pasal kau ni. hidup kau ,lantak lah.weh semoga Allah bagi cahaya dekat kau. Amin.

    Kesimpulan
    mungkin aku jugak ada salah silapnya , aku akan try baiki. cuma sakit hati aku masih terkesan dalam memori. aku harap kau faham. bukan aku sorang je nak kawan yang memahami aku , tapi semua orang nak benda yang sama. satu je kau perlu tahu pasal aku :-


    Large

    okay :') Bye.




    PASTFUTURE